Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Niğde’de 27 Öğrenci Zehirlenme Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı

Posted on 12 Mayıs 2026 by Emre Öztürk

Niğde’de bir ortaokulda meydana gelen zehirlenme vakasında 27 öğrenci hastaneye sevk edildi. Olay, Sakarya Ortaokulu’nda, öğrencilerin öğle arası sırasında dışarıda tükettikleri yiyeceklerin ardından rahatsızlandıkları ihbarıyla ortaya çıktı.

Niğde Valiliği, konuya ilişkin yaptığı yazılı açıklamada, sağlık ekiplerinin derhal okula yönlendirildiğini belirtti. Açıklamada, tedbir amaçlı olarak 27 öğrencinin Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde gözlem altına alındığı vurgulandı.

İlk muayene ve tetkiklerin ardından öğrencilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı ifade edildi. Öğrencilerin tedbir amaçlı olarak gözlem altında tutulduğu ve mevcut durumda hastanede yatış gerektiren bir durum olmadığı belirtildi.

Valilik, gözlem sürecinin tamamlanmasının ardından öğrencilerin akşam saatlerine doğru taburcu edilmelerinin planlandığını açıkladı. Ayrıca, olayla ilgili gerekli incelemelerin ilgili kurumlar tarafından titizlikle sürdürüldüğü bildirildi.

Bu üzücü olay, okul sağlığı ve güvenliği konularında dikkatleri bir kez daha artırdı. (AA)

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

“Michael Jackson’ın Gizli Ailesi: ‘Çocukluğumuzda İstismar Edildik'” →
← OpenAI’den Devrim Niteliğinde Yapay Zekâ Destekli Akıllı Telefon!

Author: Emre Öztürk

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al